USLUGA IZRADE WEB SHOPA

Za prezentaciju Vaših proizvoda potreban Vam je kvalitetan web shop

Iz godine u godinu web kupovina sve više raste, kako zbog pristupačnosti informacija i proizvoda tako i zbog troškova poslovanja koji su puno niži u odnosu na klasičnu trgovinu. Sa svojim web shopom možete kupcu približiti svoje proizvode te ih navesti da primjete detalje koji su itekako važni za prodaju, primjerice kao što su boja, dimenzije i slike samog proizvoda.

Na taj način također smanjujete i vrijeme koje bi inače morali odvojiti za komunikaciju s kupcima. Kao što je navedeno i na Izrada web stranica, online informacije su neophodne za današnje poslovanje.

Izrada web trgovine uključuje različite korake i elemente koji su potrebni za stvaranje funkcionalnog, sigurnog i privlačnog online prodajnog prostora. Ovdje su ključni elementi u izradi web trgovine:

  1. Planiranje i istraživanje: Definiranje ciljeva, određivanje ciljane publike, istraživanje konkurencije i odabir prave platforme za e-trgovinu.
  2. Web dizajn: Stvaranje atraktivnog i korisniku prijateljskog dizajna web stranice koji će olakšati navigaciju, pregled proizvoda i izvršenje kupovine.
  3. Razvoj funkcionalnosti: Implementacija ključnih funkcionalnosti poput korisničkih računa, košarice za kupovinu, sigurnog plaćanja, inventara proizvoda, recenzija kupaca i mogućnosti filtriranja proizvoda.
  4. Integracija plaćanja: Omogućavanje različitih načina plaćanja kao što su kreditne kartice, PayPal, bankovni transferi ili ostale online platne opcije.
  5. Sigurnost: Implementacija sigurnosnih protokola poput SSL certifikata, zaštite od krađe identiteta i zaštite od hakiranja kako bi se osigurala sigurna i pouzdana kupovina.
  6. Optimizacija za tražilice: Integracija ključnih riječi, optimizirane meta oznake i opisi, kao i strukturirani podaci kako bi se poboljšala vidljivost web trgovine na tražilicama.
  7. Testiranje i održavanje: Testiranje funkcionalnosti, izvršenje ispravki, održavanje web stranice, redovito ažuriranje proizvoda i usluga te pružanje podrške kupcima.
  8. Marketing: Razvoj marketinške strategije koja uključuje digitalni marketing, oglašavanje na društvenim mrežama, e-poštu marketing i druge kanale kako bi se privukli novi kupci i zadržali postojeći.

Ovi koraci su ključni u procesu izrade web trgovine i osiguravaju da web shop bude funkcionalan, siguran, privlačan i konkurentan na online tržištu.

Želite ponudu za izradu web shopa? 

Pošaljite nam upit i poslat ćemo vam ponudu u najkraćem roku:

Pošalji upit!